Procedura reklamacji, naprawy czy zwrotu.

Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży klient może składa w dowolnej formie. Preferujemy formę poprzez wygodny formularz https://www.computer4you.pl/reklamacje na lub pisemnie na adres pocztowy Computer4You S.C. ul. Poniatowskiego 15A, 44-120 Pyskowice lub też e-mailowo na adres: pomoc@computer4you.pl

W przypadku wątpliwości klient może skontaktować się z nami pod numerem telefonu: +48 531 694 870. W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji zalecamy umieszczenie w reklamacji następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, przedmiot reklamacji oraz numer zamówienia (jeżeli jest to możliwe), wraz ze wskazaniem żądania klienta, wszelkie okoliczności opisujące wadę, datę stwierdzenia wady, oraz o ile to możliwe zdjęcia wady (w przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem maila).

W ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji.

Jeżeli towar ma wadę, klient może:

  1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że uda nam się niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć,

ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez nas albo nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas.

  1. żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Jesteśmy zobowiązani wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta,

możemy jednak odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosimy my.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres tj.:

Computer4You Spółka Cywilna

Ul. Poniatowskiego 15A

44-120 Pyskowice

Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat (w przypadku fabrycznie nowych towarów) lub roku (w przypadku używanych towarów) od wydania sprzętu klientowi. W wypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywamy my.

Formularz

Formularz Naprawy / Wymiany lub Zwrotu

Przed rozpoczęciem procesu prosimy o zapoznanie się z informacjami jak poprawnie uzupełnić zgłoszenie – wszystkie informacje znajdują się tutaj. // tutaj – przekierowuje na podstronę …. Poniżej

// Formularz

Imię i nazwisko *:

E-mail * :

Telefon *:

Nr paragonu/faktury :

Nr zamówienia :

Rodzaj : // do wybory

Naprawa

Wymiana

Zwrot – możliwy w ciągu 14 dni od zakupu

Przedmioty odsyłane do nas muszą być bardzo dobrze zabezpieczone na czas transportu. Produkty muszą być zapakowane w pudełko kartonowe + folia bąbelkowa + folia stretch. Produkty źle zabezpieczone i uszkodzone podczas transportu nie będą przyjmowane do rozpatrzenia i będą natychmiast odsyłane do klienta. Nie odpowiadamy za uszkodzenia w czasie transportu do nas.

Produkt :

Opis*:

Okno obowiązkowe, proszę opisać zauważone wady/usterki oraz w jakich sytuacjach one występują. Proszę o opis min. 50 znaków. Zgłoszenia bez dokładnego opisu nie będą analizowane. Napisanie dokładnego opisu może skrócić czas na przystąpienie do procesu reklamacyjnego.

Plik : ( możliwość dołączenia pliku)

// przypadku wybrania „Zwrot” pokazuje się dodatkowe boxy

Imię i nazwisko Właściciela Konta :
Nr konta: XX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX

Konto do zwrotu

// przypadku wybrania Naprawa lub Wymiana pokazuje się dodatkowe boxy

Adres doręczenia produktu:

Imię* :

Nazwisko* :

Ulica* :

Nr domu* : /

Kod pocztowy* :

Miasto* :

Telefon* :

*pole obowiązkowe

Towar prosimy o dostarczenie na adres:

Computer4You Spółka Cywilna

Ul. Poniatowskiego 15A

44-120 Pyskowice

NAPRAWA / WYMIANA / ZWROT

// dotyczy Tutaj podstrony 😊

FORMULARZ REKLAMACYJNY

W celu złożenia reklamacji na sprzęt zakupiony w naszym sklepie. Proszę o zgłoszenie po przez formularz. Przed rozpoczęciem procesu reklamacyjnego prosimy o zapoznanie się z informacjami jak poprawnie uzupełnić zgłoszenie. Poniżej znajduje się opis formularza zgłoszeniowego wraz ze wskazówkami gdzie znaleźć wymagane informacje. Dodatkowo można dowiedzieć się jak przebiega proces reklamacyjny w naszej firmie oraz jak poprawnie przygotować sprzęt do wysyłki.

  1. Dane podstawowe

Jeśli podczas rejestracji wprowadzono wszystkie wymagane informacje, powinny one pojawić się w polach: imię i nazwisko, e-mail oraz telefon. W przeciwnym wypadku prosimy uzupełnić te pola danymi posiadacza sprzętu.

  1. Numer paragonu / faktury

Numer paragonu / faktury znajduje się na dokumencie potwierdzającym zakup – w zależności od wyboru klienta.
Numer paragonu jest formatu: XX/XX/XXXX/P, natomiast numer faktury: XX/XX/XXX/BIZ

  1. Numer zamówienia

Zamówieniom realizowanym przez sklep internetowy numer id przydzielany jest automatycznie, znaleźć go można we wiadomościach potwierdzających zamówienie oraz w panelu klienta.

  1. Rodzaje reklamacji

Naprawa – opcja ta możliwa jest w każdym momencie od daty zakupu do końca okresu ochrony gwarancyjnej.
Wymiana – możliwa jest w ciągu 14 dni od daty otrzymania sprzętu. W przypadku zaznaczenia tej opcji po upływie tego terminu zgłoszenie jest automatycznie anulowane. Wymiana sprzętu nie jest natychmiastowa. W przypadku wymiany na ten sam model należy mieć świadomość o dostępności towaru oraz jego wyglądu z racji na używany sprzęt.
Zwrot – możliwy jest w ciągu 14 dni od daty otrzymania sprzętu. W przypadku zaznaczenia tej opcji po upływie tego terminu zgłoszenie jest automatycznie anulowane.

  1. Produkt

Prosimy wprowadzić najważniejsze informacje o sprzęcie – producent / model / specyfikację techniczną, np. Dell Latitude E6420 / i5 / 4GB RAM / 320GB HDD

  1. Opis

W opisie prosimy zamieścić możliwie najdokładniejszy opis problemu / usterki sprzętu / powodu reklamacji – przyspieszy to procedurę reklamacji. Dodatkowo proszę zamieścić datę
zakupu sprzętu. Ponadto można zamieścić tu również informacje odnośnie wymiany na inny sprzęt, np. „Komputer resetuje się w losowych momentach” / „Proszę o wymianę na model
XXXX w specyfikacji XX XX XX”

  1. Plik

Jeśli istnieje możliwość uchwycenia błędu / defektu / problemu na zrzutach ekranu lub zdjęciach prosimy o dołączenie ich do zgłoszenia.

  1. Dane do przelewu

Po wybraniu rodzaju reklamacji jako „Zwrot” należy podać nr konta na które należy zwrócić pieniądze wraz z danymi posiadacza konta.
Prosimy o wprowadzacie danych:
Imię i nazwisko Właściciela Konta
Nr konta: XX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX

  1. Adres doręczenia produktu

Prosimy o wskazanie adresu dostarczenia paczki przez kuriera po zakończeniu procesu reklamacyjnego.

NUMER PARAGONU / FAKTURY – JAK WYGLĄDA I GDZIE GO ZNAJDĘ?

Numer paragonu znajduje się w dolnej części dokumentu. Zapisany jest on w formacie: XX/XX/XXXX/P

Numer faktury znajduje się w górnej części dokumentu. Zapisany jest on w formacie: XX/XX/XXX/BIZ

PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU DO WYSYŁKI

Wylogowanie z kont osobistych

Przed wysłaniem sprzętu na reklamację ważne jest, aby wylogować się ze wszystkich kont osobistych zapisanych w systemie, usunięciu wszelkich haseł i blokad systemowych najlepiej poprzez przywrócenie urządzenia do ustawień fabrycznych.

Kopia zapasowa danych

W trakcie przeprowadzania jak najdokładniejszej diagnostyki systemu oraz sprawności działania sprzętu przesłanego na reklamacje lub serwisowanie istnieje możliwość usunięcia
wszystkich danych z urządzenia. W związku z tym należy pamiętać, aby w miarę możliwości wykonać kopię zapasową najważniejszych danych znajdujących się na urządzeniu, gdyż
mogą one zostać utracone.

Przygotowanie paczki

Sprzęt należy dokładnie zabezpieczyć przed wysyłką. Najlepiej spakować go w folię zabezpieczającą oraz tekturowy karton / pudełko. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe
podczas transportu oraz wynikające z nieodpowiedniego przygotowania sprzętu do wysyłki.